Електронният вот ще даде възможност на всеки избирател да гласува бързо, лесно и удобно, ще ограничи възможността за влияние върху вота и манипулиране на резултатите. Над 2 млн. българи, живеещи в чужбина, ще имат реална възможност да гласуват без да са ограничени от местоположението си, от броя на избирателните секции и от организационни проблеми по места.
Необходимо е тя да бъде реформирана така, че да работи в услуга на гражданите и предприемачите. На служителите в администрацията трябва да се осигури възможност за професионално развитие и адекватно възнаграждение. Държавният служител трябва да е компетентен, отговорен и със съзнанието, че работейки за обществото, работи и за себе си.
Поддръжниците на Статуквото възпрепятстват конституционното ни право на самоуправление. Ние ще трансформираме отношенията между гражданите и държавата като предоставим повече контрол в ръцете на гражданите и бъдем по-отзивчиви към техните нужди. Ние вярваме, че прозрачността и възможността за пряко участие на гражданите в управлението на централно и на местно ниво са основата за изграждане на здраво гражданско общество.
Дигитализацията е ключов фактор за развитието на икономиката и благоденствието на България. Забавеното ѝ внедряване води до ниска конкурентоспособност на нацията и затруднено функциониране на обществото. Свързаността, която електронното управление предоставя, ще подобри обществения живот, в който публичните услуги подпомагат гражданите и бизнеса.
В обхвата на електронното управление попадат всички обществени услуги, независимо дали се предоставят от държавния, или частния сектор – здравеопазване, образование, социални и пощенски услуги, обществен транспорт и др.
I. Въвеждане на възможност за дистанционно електронно гласуване на избори и референдуми.
За да се улесни участието на гражданите от страната и чужбина в изборите и референдумите и да се гарантира конституционното им право на избор.
II. Намаляване на бюрокрацията и на административното бреме
За да бъде държавната администрация наистина в услуга на гражданите, предприемачите и бизнеса.
III. Ускорена дигитализация и модернизация на публичните услуги
За да се осигурят качествени, евтини и защитени услуги за гражданите и бизнеса по всяко време, на всяко място и от всяко устройство, като същевременно се ограничат и възможностите за корупция.
IV. Прозрачност и проследимост на управлението
За да се повиши отчетността му пред гражданите и съответно ефективността и ефикасността му.
V. Разширено участие на гражданите в управлението на всички нива
Чрез въвеждане на работещи механизми за участие във вземането на решения и за пряко решаване на въпроси от гражданите.
Copyright © 2021. All rights reserved.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |