Обособяване на 5 стратегически ресора в рамките на Министерство на туризма: Морски туризъм, Планински туризъм, Балнео, Уелнес & СПА туризъм, Конгресен туризъм, Културен и друг туризъм.
Замяна на настоящата „Политика в областта на устойчиво развитие на туризма“ със специализирани комисии, имащи собствен план за действие, цели и бюджет чрез допълнителна браншова експертиза, в т.ч. мониторинг и контрол от тях.
Ребрандиране на „Дестинация България“ и адаптиране на цялостна концепция за маркетинг и брандинг спрямо новите технологии и глобални тенденции Промяна на настоящото лого и послание. Създаване и утвърждаване на вдъхновяващ брандинг, който отличава страната ни от конкурентните дестинации, допълнен с пет основни подкатегории туризъм с индивидуално лого и послание
Репозициониране на туристическия продукт и развитието му според капацитета на туристическите ресурси, стимулиране туристически услуги с по-висока добавена стойност Изваждане на страната ни от съзнанието на туристите като дестинация, която се свързва с изгодни оферти за море и планина и асоциирането ѝ с природа, богато културно наследство, здравен, конферентен и конгресен туризъм
Рекламна и дигитална трансформация чрез цялостен редизайн на национален туристически портал с маркетингова насоченост, промотиране на отделни целеви видове туризъм както като част от дестинацията, така и независимо и поотделно Активна дигитална стратегия с поставени реални цели за достижимост, трафик и конверсии, редуциране на национална масова радио и телевизионна реклама и заменянето ѝ с конкретни и точни послания, отчитайки спецификите на всеки регион, вид туризъм и туристи
Приоритизиране значението на българския турист в дългосрочен план с цел устойчиво развитие на сектора и създаване на условия за неговото първоначално и последващо привличане чрез извеждане на конкретни послания и предимства за всяка отделна дестинация
ЩЕ НАПРАВИМ
ЩЕ ГО НАПРАВИМ
ЩЕ ГО НАПРАВИМ
„По-висок приход чрез по-малък обем“ - позициониране на България като дестинация за конферентен, конгресен и инсентив туризъм
Водеща роля на Министерство на Туризма като свързващо звено между конгресно бюро, общини, хотели и гарант за българския продукт пред международни партньори
2 години
Развитие на оригиналния български Балнео, Уелнес & СПА туристически продукт и пози-ционирането му в международен план
Специализирани рекламни кампании, обезпечаване и развитие на кадрите, подобряване достъпността на обектите
2 до 4 години
Цялостна продуктова концепция с конку-рентни предимства и добавена стойност за българския културно-исторически туризъм
Приоритизиране обекти на база: качество и автентичност на преживяването, стойност на забавлението, ниво на търговска насоченост
2 години
Създаване на работни места, възпиране на миграционните процеси и подобряване на социално-икономическото благосъстояние на населението в Дунавски регион
Изготвяне на маркетингова и рекламна стратегия за развитие на Дунавски регион като туристически, част от общ продукт със страните от поречието на р. Дунав – Унгария, Румъния, Р. Сърбия, Словакия, Австрия
2 до 4 години
Подобряване на имиджа на туристическия бранш в качеството му на работодател, повишаване доходите и квалификацията на заетите в сектора.
Последователна политика и контрол, насочен към компаниите в сектора, прекратяване на хищническото използване на природните ресурси, развитие на дуално обучение.
4 години
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.